Vacature
Artistiek coördinator & locatiemanager
Weesp, Bussum & Maarssen

Onze studio
Dansstudio Van Harten is een professionele dansschool in de regio Gooi- en Vechtstreek. Wekelijks dansen er bij ons ca. 1100 leden in één van onze studios in o.a. Weesp, Bussum en Maarssen. Daarnaast organiseren we evenementen en activiteiten voor onze leden of daarbuiten, ook i.s.m. andere organisaties. Wij streven boven alles naar het creëren van toegankelijke, fijne lessen waar elke cursist zich thuis voelt. Professionaliteit, betrokkenheid en toegankelijkheid zijn de kernwaarden van onze dansschool.

Wij zoeken:

Bevlogen en enthousiaste locatiemanagers voor onze vestigingen in Weesp, Bussum & Maarssen vanaf medio april 2022 voor ca. 12-16 uur per week per locatie. Tijden en dagen zijn zelfstandig te bepalen. Het is eventueel ook mogelijk om locaties te combineren. 

Functieomschrijving

Als locatiemanager ben jij artistiek coördinator, projectleider & eventmanager in één. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse totstandkoming van het lesaanbod op onze locatie in de breedste zin van het woord. Je bent de schakel tussen directie, docenten, leden en samenwerkingspartners en zorgt ervoor dat de visie van de studio tot uiting komt op locatie. 

Als locatiemanager heb je een veelzijdige en creatieve functie die vraagt om een grote verantwoordelijkheid en zelfstandigheid en die tegelijkertijd veel ruimte biedt voor eigen inbreng, creativiteit en ondernemingszin.

Dit ga je doen:

Artistiek coördinator

  • je bepaald samen met de directie het lesaanbod.
  • je zoekt en selecteert dansdocenten die hier perfect bij passen.
  • je bent aanspreekpunt voor de docenten en begeleid hen om de kwaliteit van de lessen te waarborgen.
  • je bent regelmatig aanwezig op de locatie en hebt contact met leden, ouders en docenten om de voortgang van de locatie en lessen te monitoren.
  • Indien nodig draag je oplossingen aan om dit te verbeteren.

Organisatie

  • Je zorgt ervoor dat docenten betrokken en goed geïnformeerd zijn op de locatie en lost zo nodig knelpunten en conflicten op.
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor samenwerkingspartners op locatie, hebt overleg met hen en evalueert de samenwerking.
  • Je coördineert wijzigingen en/of veranderingen in de docenten bezetting en het lesaanbod.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de leslocatie. Je signaleert tekorten en bedenkt hiervoor een oplossing, doet inkopen en coördineert onderhoudswerkzaamheden in de studio.

Evenementen & activiteiten

  • Je bedenkt en organiseert activiteiten die een mooie aanvulling zijn op het reguliere lesaanbod zoals kijklessen, themaweken, voorstellingen, workshops & speciale acties.
  • Je zoekt verbinding met andere samenwerkingspartners in de gemeente om de zichtbaarheid van de dansstudio te vergroten.
  • Je bedenkt in overleg met onze marketingmedewerker mogelijkheden om nieuwe leden te werven.

Wat bieden wij jou?

Je wordt onderdeel van een fijn organisatorisch team van ca. 7 personen die hecht samenwerken en elkaar ondersteunen en motiveren. Je hebt daarnaast veel contact met docenten, leden & samenwerkingspartners en bouwt samen aan de totstandkoming van mooie activiteiten.
We hebben een toffe werkplek bij Bloom studios, een creatieve verzamelplaats in Weesp, maar het is ook mogelijk om vanuit huis of op locatie te werken.
Het gaat om een functie voor ca. 12-16 uur per week. Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en ligt tussen bruto 2700,- tot €4405,- bij een fulltime functie. De contractvorm kan in loondienst of als zzp’er.
Vanwege het flexibele karakter van het werk mag je zelf je dagen en tijden indelen.

Onze ideale kandidaat heeft:

  • affiniteit met dans en de (amateur) danswereld
  • goede kennis van dansstijlen en didactische vaardigheden
  • een proactieve werkhouding en is in staat om zelfstandig te handelen
  • goede organisatorische en communicatieve vaardigheden

En jij bent natuurlijk: 

  • Een betrokken & sociaal persoon die gemakkelijk contact kan maken en inlevingsvermogen heeft.
  • Creatief: je bedenkt graag oplossingen & nieuwe initiatieven 
  • Flexibel in je werkdagen/tijden en bent bereid om incidenteel ook ‘s avonds of in het weekend beschikbaar te zijn.
  • wonend in een straal van max. 20 KM van de betreffende locatie 
  • in bezit van rijbewijs & auto

Ingangsdatum: vanaf april 2022

Jouw reactie

Ben je enthousiast en zoeken we jou? Solliciteer dan direct door je motivatiebrief met CV voor 21 maart 2022 te sturen naar Annegien van Harten: annegien@dansstudiovanharten.nl. In de week van 21 maart 2022 maken we een eerste selectie van kandidaten en ontvang je bericht over het vervolg van de procedure. Vanaf 28 maart 2022 voeren we de eerste kennismakingsgesprekken.

Wil je meer informatie of heb je vragen? Neem dan contact op met Annegien via bovenstaand mailadres. Meer informatie over onze organisatie vind je op www.dansstudiovanharten.nl.