Organisatorisch Team

Annegien van Harten Eigenaar – Zakelijke & Artistieke leiding
Annegien is sinds 2008 eigenaar van Dansstudio Van Harten. Na de dansschool een aantal jaren volledig zelfstandig te hebben gerund, deelt ze de verantwoordelijkheid nu met Rosanne. Annegien is op dit moment o.a. verantwoordelijk voor de artistieke en zakelijke leiding van de studio. Ze houdt zich bezig met het beleid van de dansschool, de productie van onze lessen en de samenwerking met diverse organisaties.

Rosanne Bisschop Eigenaar – Organisatorische leiding & Event-manager
Rosanne is sinds 2015 eigenaar van Dansstudio Van Harten. Zij is o.a. verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie van de dansschool waaronder de kwaliteitsbewaking van ons lesaanbod, cursistenadministratie, communicatie & evenementen-organisatie. Daarnaast geeft zij ook nog enkele danslessen.

Anne Flores Allround Kantoormedewerker
Anne is een oude bekende van de studio en is al jaren een van de vaste docenten van Dansstudio Van Harten. Sinds juli 2018 is ze ook werkzaam op ons kantoor als allround kantoormedewerker en helpt ze met de dagelijkse werkzaamheden van de studio en tijdens evenementen. Ze is verantwoordelijk voor de ledenadministratie en de dagelijkse communicatie. Door haar behulpzaamheid, luisterend oor en sterke organisatorische skills is ze voor ons een rots in de branding!

Wieke Hoekstra Coordinator Selectie-afdeling & Externe Verkoop
Wieke is al jaren dansdocent en sinds 2016 ook werkzaam bij Dansstudio Van Harten. Haar enthousiasme en betrokkenheid zorgde ervoor dat ze vanaf september 2017 naast dansdocent, ook werkzaam is op kantoor. Wieke is coördinator voor onze selectie-afdeling waarbij ze contactpersoon is voor alle selectieteams en alle optredens en evenementen organiseert. Daarnaast is ze sinds 2019 ook contactpersoon voor onze externe danseducatie. Ze heeft een echte hands-on mentaliteit en is daardoor een aanwinst voor ons team!

Tristan Zwaan Evenementenorganisatie & promotie
Tristan begon als stagiaire bij ons toen hij derde jaars student aan de Utrechtse Dansacademie was. Wij zagen gelijk dat dit een super betrokken & enthousiaste docent was; die wilde we niet meer laten gaan. Sinds 2021 werkt Tristan ook op ons kantoor en (mede-)organiseert hij activiteiten en evenementen, zoals de eindshows. Met Tristan op kantoor is iedere dag een feestje!

Nadia Feijt Medewerker selectieafdeling (wedstrijd coördinator)
Nadia werkt al enkele jaren voor ons als docent & geeft sinds 2 jaar ook een aantal selectiegroepen les. Per seizoen 2021-2022 wordt zij wedstrijd coördinator en zal ze verantwoordelijk zijn voor de organisatie van de danswedstrijden waar onze selectieafdeling aan deelneemt. Nadia is een gedreven docent met oog voor de ontwikkeling van haar leerlingen. Het is niet voor niets dat ze met haar groepen vaak prijzen in de wacht sleept op wedstrijden. Kwaliteiten die goed van pas komen binnen deze functie; wij zijn super blij met haar in ons team!

Maxime Visser Evenementenorganisatie & allround kantoormedewerker
Maxime geeft sinds 2021 lessen voor onze studio en is daarnaast ook Weddingplanner. Dit zegt genoeg over haar organisatietalent. Maxime zal werkzaam zijn in onze evenementenorganisatie, samen met Tristan, en daarnaast ook algemene kantoorwerkzaamheden op zich nemen. Een fijn & betrokken teamlid wat we graag verwelkomen dit seizoen!

Docententeam

Onze lessen worden gegeven door professionele dansdocenten, elk gespecialiseerd in de dansstijl die zij geven. Kijk hier voor meer informatie over onze docenten.